Belvárosi Napok Gödöllő

xasqtc.com

Erdélyi Utak 2018 / Erdélyi Utak 2015 Cpanel

Székelyföld déli részén programunkat a Kárpát-medence legkeletibb magyarlakta városának, Kézdivásárhelynek a megtekintésével kezdjük. A gyönyörűen felújított főtér és a különleges városszerkezet (az ún. udvarterek) miatt sokan Székelyföld legszebb városának tartják Kézdivásárhelyet, Gábor Áron városá követően Alsócsernáton faluba utazunk, ahol megnézzük Székelyföld leggazdagabb néprajzi múzeumát. A Haszmann testvérek által összegyűjtött kiállítási anyag mennyisége és minősége még a sokat látott utazókat is elkápráékelyföldi utolsó programunk egy páratlan természeti ritkaság, a Szent Anna-tó, Európa egyetlen nagyméretű vulkáni krátertava. Búcsú Székelyföldtől, a mai utolsó programunk már Szászföldön vár minket: Prázsmáron a meghökkentően érdekes és impozáns templomerődöt látogatjuk meg (UNESCO világörökség). Veszély esetén a falu teljes lakossága beköltözött az erődfal többemeletes celláállás Brassóban, a máj. 14-i csoport esetében egy városközponthoz közeli szállodában, a júl. 20-i és a szept.

1. Youtube
  2. Pdf pdf
  3. English
  4. Határtalanul: Erdély-Csepel 2018 | BKSZC Weiss Manfréd Technikum, Szakképző Iskola és Kollégium
  5. Dél-Erdély csodái | TravelPlaza Utazási Iroda

Youtube

A határ elhagyása után megálltunk, hogy aki esetleg nem váltott lejt az tudjon váltani. Folytatván az utat meg dugókba keveredtünk hosszas volt a várakozás de jó alaklom volt ismerkedni, beszélgetni vagy egy UNÓ partira. Az egészségügyi szünetek alatt is ismerkedett az ember főképp, hogy csak egy-egy WC volt. A dugók ellenére sikeresen megérkeztünk Kolozsvárra. Az út csodás volt. Zsuzsa néni kérésére a csapat gyorsan felpakolt majd mentünk a közös vacsorára. A vacsora finom volt és a desszert fagyi volt ennél többet nem is kívánhattunk volna. A vacsora után felmentem a szobámba kicsit felfedeztem, berendezkedtem majd az egyik felnőttel egy kis csapat be ment Kolozsvár központjába körbe nézni. A körút egy órás volt, felfedeztünk egy boltot és szemügyre vettük a közelben lévő templomokat. A szállásra vissza térve mindenki be ment a közösségi térbe, hogy nézhesse a VB-t én inkább felmentem zenét hallgatni mert nem annyira érdekel a VB. Volt társaságom így gyorsan elrepült az idő, azért megvártuk a szobatársunkat majd mindenki elment aludni.

Pdf pdf

6. nap: Marosvásárhely-Kolozsvár-Nagyvárad-Budapest Folytatjuk marosvásárhelyi városnézésünket, látogatás a Kultúrpalotában. Itt található a híres Tükörterem, amelynek ablakait székely balladák jeleneteit ábrázoló üvegfestmények díszítik. Folytatjuk utunkat Kolozsvárra, Erdély fővárosába, ahol rövid városnézés a főtéren, a keresztül érkezünk meg Nagyváradra, városnézés. Érkezés a késő esti órákban.

Anyukámnak ez volt a 60. szülinapi ajándéka, ami nagyon jó választás volt. A sofőr is nagyon jó volt, együttműködő és nyugodt típusú férfi, akivel megint csak nagyon jól jártunk. Köszönöm szépen még egyszer Önöknek és remélem, hogy lesz még alkalmunk együtt utazni. Köszönettel:R. Beáta Erdély kincsei 2016. július 6-10. Kedves Vivaldi Csapat, 2016. 07. 06-10-ig vettem részt az Erdély Kincsei útjukon, mely egy csodavilágba repített engem. Igazi időutazásnak éreztem minden pillanatát. Tengernyi kellemes meglepetés ért, sok szép élménnyel dély igazi kincse Lukács Attila is, a két lábon járó lexikon idegenvezetőnk, aki mind szakmailag profi, mind emberileg 5*-re vizsgázott. Örömmel fogok újra visszalátogatni Önökkel, mind a februári útjukra, és még egy újabb nyárira is biztosan. Köszönet ezért minden résztvevőnek, szervezőnek, lebonyolítónak! Mindenkinek legalább ilyen szép élményeket kívánok! Erdély kincsei 2016. Kedves Vivaldi Travel! Tegnap érkeztünk meg az Erdély kincsei címmel szervezett útról.

English

Szeretném megköszönni a magam és a férjem nevében ezt a csodálatos, remekül megszervezett, feledhetetlen erdélyi körutazást! Elsősorban köszönet, és tisztelet Balázs Györgynek, a legjobb idegenvezetőnek! Kiválóan megszervezte az utazást, nagyon felkészült idegenvezető, szívvel lélekkel végzi az idegenvezetést, és a körutazásokat, ezen kívül becsületes, és tiszteletreméltó ember, odafigyeléssel, és érdeklődéssel hallgattunk végig mindent, amit elmondott, ezen kívül nagyon türelmes is, bármilyen kérdésre válaszolt, minden információt megkaptunk, ami még pluszban érdekelt minket. Nagyon odafigyelt a csoportra, hogy maximálisan jól érezze magát mindenki, ha a megbeszélt indulás előtt valaki pár percet késett, azt türelmesen megvárta, és nagyon odafigyelt mindenkire, hogy mindenki a buszon legyen. És nem utolsósorban szeretnénk megköszönni Kovács Lajosnak, a sofőrünknek, akire nincs is más szó, mint a legjobb sofőr! Közvetlen, barátságos, és humoros ember, aki gondoskodott a kiváló hangulatról.

Felejthetetlen élményékkel térhettünk haza, ami az Ő idegenvezetésének nagymértékben köszönhetü Ő egyéni humorával, sokunknak okozott nagyon kellemes perceket. Köszönjük!!! F. Lászlóné Erdély kincsei 2014. szeptember 3-7. Tisztelt Utazási Iroda! Nagyon jól éreztük magunkat az Erdély kincsei úton. Szép táj, kedves emberek vártak minket. Külön szeretném kiemelni Lukács Attila felkészültségét. Azt hiszem, az egész csapat nevében mondhatom, hogy nagyon meg voltuk vele elégedve. Csíksomlyón a mise miatt nem tudtunk odamenni a Mária szoborhoz, ezért még a nap végén visszavitt minket. Rugalmas, humoros, türelmes lószínű, hogy a dél-erdélyi útjukon is részt veszek a közeljövőben. :)Üdvözlettel, Szita Kitti Erdély kincsei 2014. április 30-május 4. Tisztelt Vivaldi, szeretnék köszönetet mondani a maguk által szervezett,, Erdély kincsei" kirándulás lebonyolitásáért, különösképpen idegenvezetőnknek aki nélkül igy visszagondolva nem kaptuk volna meg azt a tudást amit tudni kell ahhoz, hogy Székelyföldön otthon érezzük magunkat.

erdélyi utak 2012.html

A kora délutáni órákban kirándulás Csomád-hegység gyöngyszeméhez, a Szent Anna–tóhoz. Továbbutazunk Csíkszeredán keresztül Csíksomlyóra, ahol a híres búcsújáró hely történetét ismerjük meg, és megnézzük a kegytemplomot és a Mária szobrot. Madéfalván tisztelgünk a székely hősök előtt, a Turul madaras emlékműnél. Szállás a Gyilkos-tó környéken, szállodában. 5. nap: Gyilkos-tó-Békás-szoros-Szováta-Marosvécs-Szászrégen-Marosvásárhely Séta a legendás Gyilkos-tónál, mely Erdély egyik legismertebb tájképe, a vízből meredező fatörzsek csonkjaival, majd fotózás a Békási szorosban. A Bucsin rengetegén keresztül utazás Szovátára, a híres gyógyfürdőhelyre, a sós vizű Medve-tóhoz. Séta a tóparton. A Görgényi havasok között átmegyünk Marosvécsre, ahol a híres Helikonos találkozó színhelyét látogatjuk meg, gróf Kemény János kastélyát nézzük meg, unokájának idegenvezetésével. A kertben lerójuk kegyeletünket Vass Albert sírja előtt. Szászrégenben rövid buszos városnézés. Esti séta Marosvásárhelyen, szállás a főtérhez közeli szállodában.

Dél-Erdély csodái | TravelPlaza Utazási Iroda

erdélyi utak 2010 qui me suit

Üdvözlettel és köszönettel: Kovács Ernő, Kovács Ernőné, Kovács Tímea Erdély kincsei 2012. Tisztelt utazási iroda! Nemrég jöttünk haza a nagyon jól sikerült erdélyi körutazásról. Az idegenvezetővel, Horváth Alpárral, a buszvezető Imrével és a programokkal is teljes mértékben meg voltunk elégedve. Köszönettel: Korompai Éva Erdély kincsei 2012. április 27-május 1. Számtalan társasúton vettem részt, de eddig soha nem találkoztam olyan idegenvezetővel, mint Alpár, akiben egy jó idegenvezetőtől elvárható pozitív tulajdonságok egy emberben megvannak. Tegnap este érkeztem meg az "Erdély kincsei" útról. A fantasztikusan gazdag program élvezetéhez hozzájárult Alpár gazdag ismeretanyaga, jó ízlésű humora, türelme és végtelen kiegyensúlyozottsága az egész körutazás során. A szállások és étkezések is nagyon rendben slatom lenne azonban egy Dél-Erdélyi körutazás kimunkálása és felvétele a Vivaldi Travel kínálatába, többen lennénk vevők egy ilyen programra. Köszönet az Irodának a nagyon jól sikerült útéé K. Anna Budapestről Erdély kincsei 2011. augusztus 3-7.

1. Erdélyi utak 2018 video
  2. Erdélyi utak 2012.html
  3. Erdélyi utak 2018
  4. Erdélyi utak 2013 relatif
  5. Erdélyi kirándulás - 2018. július 11-15. | Győri Református Egyházközség
  6. Esküvő első látásra

Csodálatos napokat töltöttünk el Erdélyben, testünk ugyan fáradtan, de lelkünk teljesen feltöltve érkezett haza. 2017. május 15-19-ig Iskolánk 7. és 8. osztályos tanulói öt napos tanulmányi kiránduláson vettek részt Dél-Erdélyben a Határtalanul pályázat keretében. A tanulókat elbűvölték a csodálatos tájak, a látnivalók sokasága és a kedves, vendégszerető emberekkel való találkozás hozzájárult, hogy szívükbe zárják Erdély vendégszeretetét. Utunk során először Hunyad megyében, Aradon koszorúztuk meg a szabadságharc vértanúinak emlékművét. Majd Déva várának tornyaiból gyönyörködhettünk az Erdélyi–Érchegységre nyíló kilátásban. Ezt követően Vajdahunyad várának díszes középkori palotája, gótikus lovagterme és várudvara visszarepített minket a XV. századba. Az első éjszakát Csernakeresztúron töltöttük, mely az egyetlen magyar többségű település a megyében. A második napon Nagyszeben nevezetességeinek megtekintése után a Fogarasi-havasok vadregényes tájain keresztül szerpentines úton érkeztünk el ahhoz a felvonóhoz, amely a havasok legnagyobb tengerszeméhez, a 2034 méteren fekvő Balea gleccsertóhoz vitt fel bennünket.

Az ízig-vérig "Székely Bácsi" ízes beszéde, mondanivalója, kedvessége magával ragadta a csoportot. Minden program érdekes, színvonalas volt, s az időjárás is kegyes arcát mutatta, így még nagyobb élményt nyújtott a természet kincseinek látványa A Csíksomlyói-kegytemplom meglátogatása, a Mária szobor megérintése páratlan emlékké vált. Szuper kis csapat jött össze, bár 56 fő vett részt a kiránduláson, mindenki tekintettel volt a másikra, ügyelt a jó hangulatra. JAz idegenvezetőnk, Lukács Attila lenyűgöző, sokoldalú, bőséges, választékos, humoros felkészültsége, székely viccei tovább színesítették az Erdélyben töltött napjaink. Köszönjük türelmét, kedvességét, mellyel az 5 nap alatt kalauzolt bennünket. Már most gondolkodunk egy újabb erdélyi úton, s alig várjuk a szeptemberi, prágai utazásunk Önökkel. Mindent köszönünk! Üdvözlettel: Sz. Márti Erdély kincsei 2017. április 13-17. Tisztelt Vivaldi Travel irpda! Szeretnem megkoszonni a profi szervezest es a program bonyolitasat, azErdely kincsei () utra vonatkozoan!